Generator de curent (grup electrogen generator electric) KJ Power KJV330, 300KVA

SOLICITA OFERTA
  • 0740 034 490
  • 0756 040 359
  • 0748 297 867
service autorizat
Contacteaza-ne
Luni - Vineri: 8:00 - 17:00

Generator de curent (grup electrogen generator electric) KJ Power KJV330, 300KVA



  • KJV330 este un grup electrogen (generator de curent, generator electric) diesel de uz industrial, trifazat, stationar.

  • In varianta de baza prezentata grupul este deschis (fara carcasa de insonorizare si protectie).

  • Dotarea standard este cu panou de automatizare si anclansare automata a rezervei (AAR).

  • Dedicat in special pentru alimentarea cu energie electrica ca sursa auxiliara de interventie in caz de avarie (mod stand-by).

  • Grupul este robust si fiabil, conceput pentru a fi utilizat in diverse aplicatii cum ar fi: industrie, hoteluri, spitale, etc.

  • Grupul este produs de KJ POWER (Turcia).


Caracteristici constructive



  • Grupul electrogen este alcatuit dintr-un motor termic asamblat rigid cu un alternator sincron.

  • Ansamblul este fixat de sasiu prin suporti antivibranti din cauciuc.

  • Sasiul este realizat din tabla de otel galvanizat.

  • Rezervorul intern de combustibil este montat in interiorul sasiului (din motive ergonomice).

  • Este comandat de un panou de comanda si control a carui functionalitate depinde de modul de utilizare.

  • Panoul de comanda este montat pe grup pe un cadru special fixat de sasiu, iar tabloul ECO40‐3S este exterior grupului.

  • Este dotat standard cu un intreruptor tripolar cu protectie la surtcircuit si suprasarcina, montat pe acelasi cadru fixat de sasiu.

  • La cerere grupul poate fi dotat cu intreruptor de protectie tetrapolar.

  • Optional grupul poate fi dotat cu o carcasa de insonorizare si protectie la intemperii.


Motorul



  • Motor diesel Volvo, modern, robust si fiabil, in patru timpi, racit cu apa (lichid).

  • Aceasta serie are aspiratie naturala si este dotata cu filtru aer, de ulei si de combustibil.

  • Turatia motorului se autoregleaza in functie de sarcina cu un regulator de turatie mecanic (optional electronic).

  • Sistemul de racire este eficient si asigura performante excelente in orice conditii de amplasament.

  • Motorul este dotat cu senzori de presiune ulei si temperatura motor (pentru avertizare si protectie).

  • Este economic si de gabarit redus atat ca dimensiuni cat si ca greutate.

  • Pornirea electrica este asigurata de starterul alimentat la o baterie de 12V.

  • Sistemul de evacuare este dotat cu toba de esapament eficienta si de zgomot redus.

  • Optional se poate monta o toba de esapament rezidentiala cu factor ridicat de reducere a zgomotului.

  • Prevazut cu un sistem de preincalzire care permite pornirea usoara pe timp de iarna.

  • Optional, poate fi dotat cu kit de pornire pentru temperaturi extreme. Incarcarea bateriei se face atat din alternatorul motorului (in functionare) cat si de la redresorul de pe panoul automat (in stationare).

  • Motorul este conceput in concordanta cu cele mai noi directive europene de emisie a noxelor pentru categoria de motoare de uz industrial.


Alternatorul



  • Alternator trifazat, sincron, fara perii, autoreglat, autoventilat, autoexcitat, clasa de izolatie H.

  • Produs in conformitate cu standardele internationale IEC 34-1, alternatorul are un randament ridicat si este dotat cu regulator electronic de tensiune (AVR), acuratea reglarii fiind de +/- 1% la o incarcare de la 0 la 100%.

  • Factorul de putere (cos fi) este in mod standard 0.8.


Sasiul



  • Este realizat din tabla de otel galvanizat laminat la rece si asamblat rigid prin nituire (fara sudura) pentru minimizarea coroziunii.

  • Acoperit cu vopsea de protectie anticoroziva si prevazut cu suporti (demontabili) pentru a permite manipularea cu motostivuitorul.

  • Conceput sa permita inglobarea rezervorului, fara ca acesta sa suporte greutatea grupului.

  • Sasiul (inclusiv prin intermediul suportilor antivibranti) absoarbe vibratiile si momentele de torsiune din functionarea motorului fara a le transmite mai departe in structura pe care este montat grupul.

  • La partea inferioara a saiului, sub rezervor, este prevazut un bazin de colectare din tabla galvanizata care permite colectarea lichidelor scurse de la motor sau rezervor (ulei, combustibil, lichid de racire) pentru evitarea poluarii.


Rezervorul de combustibil



  • Rezervorul poate fi de tip intern amplasat in sasiu sau poate fi de tip extern, amplasat in exteriorul grupului.

  • In dotarea standard rezervorul intern este marit asigurand o autonomie sporita.

  • Este confectionat din tabla galvanizata sudata, acoperit cu vopsea anticoroziva si este dotat cu senzor pentru avarie la limita de combustibil si la lipsa combustibilului. Optional, rezervorul se poate dota cu senzor pentru afisarea continua a volumului de carburant.

  • Grupul electrogen poate fi dotat optional si cu un rezervor extern de combustibil atunci cand se doreste o autonomie foarte mare.

  • Rezervorul extern este confectionat din tabla de otel sudata, poate fi cilindric sau paralelipipedic, de diverse capacitati si poate fi cu un invelis sau doua invelisuri.

  • In acest caz, grupul electrogen trebuie dotat si cu un sistem automat de transfer combustibil de la rezervorul extern la cel intern (acesta este alcatuit dintr-o electropompa, senzori de nivel cu transmitator si o logica de comanda si control).


Carcasa de insonorizare



  • Este o structura din tabla de otel galvanizat, laminat la rece, acoperita cu vopsea anticoroziva si asamblata prin nituire (fara sudura) montata pe sasiu deasupra ansamblului motor-alternator.

  • Carcasa este intarita cu fisii de otel si prevazuta cu carlige de ridicare (pentru manipularea cu macaraua).

  • Este optionala atunci cand grupul se monteaza la interior dar obligatorie in cazul montarii in exterior.

  • Are dublu scop: acela de a limita nivelul de zgomot al motorului in functionare si de protectie la factorii de mediu.

  • Dotata cu panouri fonoabsorbante ignifuge care au si rolul de protectie la foc.

  • Aceste panouri functioneaza ca si capcane fonice si separatoare termice, avind si rolul de a canaliza aerul rece pentru racirea grupului, impiedicind amestecarea acestuia cu aerul incalzit de motor.

  • Carcasa este prevazuta cu usi pentru vizitare si acces la motor si la partea de comanda.

  • Usile sunt prevaute cu garnituri pentru a impiedica accesul apei si al prafului precum si cu incuietori cu cheie. In dreptul usii de acces la panoul de comanda, este montat un buton special pentru oprirea de urgenta. Nivelul de insonorizare standard este de 70 db(A) la 7 metri.

  • Optional grupul se poate echipa cu carcasa supersilentioasa cu nivel de insonorizare de pana la 65 db(A) la 7 metri.


Panoul automat de comanda si control



  • Este dotat in mod standard cu un panou automat pentru interventie in caz de avarie - stand-by (care asigura insa si toate functiunile manuale si de test). Panoul automat este dotat cu controller modern de tip DATAKOM, automatul de transfer sarcina (AAR sau ATS), tablou de protectie, sursa de alimentare, incarcator baterie, butoane, cablaj si cablu de semnal.

  • Elementul central al panoului, modulul de control DKG 307 este conceput pe baza de microprocesor specializat, cu afisaj cu cristale lichide si microswitchuri pentru butoanele de comanda.

  • Softul modulului de control asigura urmarirea parametrilor retelei principale de alimentare (tensiune, frecventa). In momentul in care acesti parametri nu se incadreaza in limitele prestabilite sau cand reteaua cade in totalitate, modulul comanda pornirea grupului, decuplarea sarcinii de la retea si cuplarea acesteia la grupul electrogen.

  • Cand tensiunea de la retea revine si este in parametrii prestabiliti, modulul asigura deconectarea sarcinii de la grup si reconectarea ei la retea dupa care opreste grupul.

  • Cuplarea sarcinii la retea sau la grup este asigurata (la comanda modulului de control) prin intermediul automatului de transfer sarcina (AAR) care este format din doi contactori cu interblocare electrica si mecanica (in scop de siguranta).

  • Modulul de control permite urmarirea si afisarea principalilor parametri mecanici (presiune ulei, temperatura motor, turatie motor) si electrici (tensiune, curent si frecventa alternatorului si a retelei) si generali (nivel combustibil, incarcare baterie, s.a).

  • Modulul de control preia informatiile despre parametri de la traductorii grupului electrogen (traductori de presiune, temperatura, nivel combustibil, tensiune, curent, frecventa, turatie, nivel baterie, etc) si verifica ca acestia sa se inscrie in limitele predefinite.

  • Exista doua niveluri de limitare predefinite: nivelul de semnalizare (atingerea acestuia ducand la emiterea unor alarme specifice) si nivelul de avarie (atingerea acestuia ducand la oprirea automata a grupului in vederea protejarii acestuia si a utilizatorului). In afara de modul automat de lucru (de mai sus), panoul automat permite si functionarea in mod manual, comanda de Pornit / Oprit fiind data prin actionarea butoanelor corespunzatoare de pe panou (de pe modul de control) de catre utilizator.

  • Toti parametrii din functionarea modulului de control sunt programabili.

  • Pe panou exista si un buton de avarie pentru oprirea de urgenta a grupului.

  • Modulul de control poate fi conectat la un sistem de comunicare la distanta prin GPRS si Internet numit GTPCom.

Cod Unic KJV330
Producator KJ GENERATOR
Putere continua (PRP) 300 KVA
Putere maxima (LTP) 330 KVA
Motor Volvo TAD1341GE
Carburant Motorina
Putere motor 419CP
Racire Apa
Turatie 1500 rpm
Numar cilindri 6
Capacitate cilindrica 12780 cc
Consum carburant la 75% 53.3 l/h
Consum carburant la 100% 70 l/h
Capacitate rezervor 560 l
Alternator ECO38‐2LN
Clasa izolatie H / IP 23
Dimensiuni (Lxlxh) 1350 x 3000 x 2000 mm
Greutate in Kg 2550.00
Accesorii standard

- unitatea de baza
- carcasa de insonorizare (pentru varianta insonorizata)
- panou automat de comanda si control (pentru varianta de functionare stand-by)
- intrerupator tripolar
- rezervor intern marit
- kit senzori pentru avertizare, protectie si afisare continua.
- baterie de pornire
- sistem de preincalzire pornire temperaturi scazute
- transport la sediul clientului
- asistenta tehnica la punerea in functiune
- documentatie tehnica in limba romana
- garantie 2 ani cu panou automat

Accesorii optionale

- carcasa de insonorizare standard 70 db(A) la 7 m
- carcasa superinsonorizare (pina la 65 db(A) la 7 m)
- container pentru grup electrogen de 15, 20, 30 sau 40 ft
- sistem de comanda si control de la distanta prin GPRS si Internet - GTPCom
- rezervor extern de combustibil de 1, 1.5, 2, 3 si 6 tone
- sistem automat de transfer combustibil din rezervorul extern in rezervorul intern
- pompa manuala pentru combustibil
- tobă eşapament cu catalizator
- tobă eşapament silenţioasă
- kit de pornire pentru temperaturi extreme (preincalzitor aer combustie, conducte combustibil termoizolate)
- remorcă de santier pentru viteze mici (neomologata stradal)
- remorcă stradala omologata RAR cu carte de identitate si numere provizorii
- tubulatura admisie si evacuare aer
- grile comandate electric pentru tubulatura de aer
- software PC pentru comunicare prin interfata RS 232/ RS 485
- modul conectare PC prin TCP/IP (mufa RJ45)

Nu Nu
Contacteaza-ne
Compara produse

Nu aveţi produse de comparat

Ai nevoie de mentenanta sau piese de schimb pentru acest produs?
Newsletter