Inchiriere Generator de curent (Grup electrogen) FDT7N-RENT, 125 KVA

SOLICITA OFERTA
  • 0740 034 490
  • 0756 040 359
  • 0748 297 867
service autorizat
Contacteaza-ne
Luni - Vineri: 8:00 - 17:00

Inchiriere Generator de curent (Grup electrogen) FDT7N-RENT


FDT7-RENT este un grup electrogen (generator de curent) de uz industrial, trifazat, cu carcasa de insonorizare si protectie. Grupul este echipat special pentru inchiriere, cu panou de comanda, rezervor marit, filtre speciale, pompa de tranfer combustibil din rezervor extern, dispozitiv de control si comanda la distanta prin GPRS si Internet. Grupul poate fi utilizat pentru alimentarea cu energie in mod continuu (mod prime) sau pentru interventie in caz de avarie (mod stand-by). Grupul este montat pe trailer omologat RAR. Grupul este robust si fiabil, conceput pentru a fi utilizat in conditii dificile de mediu, in industrie sau pe santiere de constructii. Grupul este produs de COELMO (Italia) unul dintre cei mai importanti producatori europeni de grupuri electrogene, cu o experienta de peste 75 ani in domeniu.


Caracteristici constructive


Grupul este alcatuit dintr-un motor termic ansamblat rigid cu un alternator sincron. Ansamblul este fixat de sasiu prin suporti antivibranti din cauciuc. Sasiul este realizat din tabla de otel galvanizat. Rezervorul intern de combustibil este montat in interiorul sasiului (din motive ergonomice). Grupul este dotat cu un intrerupator tripolar sau cvadripolar, cu protectie la surtcircuit si suprasarcina montat pe acelasi cadru fixat de sasiu.


Motorul
Motor diesel Iveco, modern, robust si fiabil, in patru timpi, racit cu apa (lichid).  Aceasta serie are aspiratie naturala si este dotat cu filtru aer, de ulei si de combustibil. Turatia motorului se autoregleaza in functie de sarcina cu un regulator de turatie mecanic. Sistemul de racire este eficient si asigura performante excelente in orice conditii de amplasament. Motorul este dotat cu senzori de presiune ulei si temperatura motor (pentru avertizare si protectie). Motorul este economic si de gabarit redus atit ca dimensiuni cit si ca greutate. Pornirea electrica este asigurata de starterul alimentat la o baterie de 12 V. Sistemul de evacuare este dotat cu toba de esapament eficienta si de zgomot redus. Motorul este prevazut cu un sistem de preincalzire care permite pornirea usoara pe timp de iarna. Incarcarea bateriei se face atit din alternatorul motorului (in functionare) cit si de la redresorul de pe panoul automat (in stationare). Motorul este conceput in concordanta cu cele mai noi directive europene de emisie a noxelor pentru categoria de motoare de uz industrial.


Alternatorul
Alternator Marelli, trifazat, sincron, fără perii, autoreglat, autoventilat, autoexcitat, clasa de insularizare H. Produs in conformitate cu standardele internaţionale IEC 34-1, alternatorul are un randament ridicat si este dotat cu regulator electronic de tensiune (AVR), acuratea reglarii fiind de +/- 1% la o incărcare de la 0 la 100%. Factorul de putere (cos fi) este in mod standard 0.8


Sasiul
Este realizat din tabla de otel galvanizat laminat la rece si asamblat rigid prin nituire (fara sudura) pentru minimizarea coroziunii. Este acoperit cu vopsea de protectie anticoroziva si prevazut cu suporti (demontabili) pentru a permite manipularea cu motostivuitor. Este conceput sa permita inglobarea rezervorului, fara ca acesta sa suporte greutatea grupului. Sasiul (inclusiv prin intermediul suportilor antivibranti) absoarbe vibratiile si momentele de torsiune din functionarea motorului fara a le transmite mai departe in structura pe care este montat grupul.


Rezervorul de combustibil
Rezervorul este amplasat in sasiu si are dimensiunea maxima pe care o permite acesta. Rezervorul este dotat cu senzor pentru avarie la limita de combustibil si la lipsa combustibilului precum si cu senzor pentru afisarea continua a volumului de carburant. Pentru cazurile cind se doreste o autonomie foarte mare grupul este dotat si cu un sistem automat de transfer combustibil de la rezervorul extern la cel intern (acesta este alcatuit dintr-o electropompompa, senzori de nivel cu transmitator si o logica de comanda si control).


Carcasa de insonorizare
Este o structura din tabla de otel galvanizat, laminat la rece, acoperita cu vopsea anticoroziva si asamblata prin nituire (fara sudura) montata pe sasiu deasupra ansamblului motor-alternator. Carcasa este intarita cu fisii de otel si prevazuta cu cirlige de ridicare (pentru manipularea cu macara). Este optionala atunci cind grupul se monteaza la interior dar obligatorie in cazul montarii in exterior. Carcasa are dublu scop: acela de a limita nivelul de zgomot al motorului in functionare si de protectie la factorii de mediu. Carcasa este dotata cu panouri fonoabsorbante ignifuge care au si rolul de protectie la foc. Aceste panouri functioneaza ca si capcane fonice si separatoare termice, avind si rolul de a canaliza aerul rece pentru racirea grupului, impiedicind amestecarea acestuia cu aerul incalzit de motor. Carcasa este prevazuta cu usi pentru vizitare si acces la motor si la partea de comanda. Usile sunt prevazute cu garnituri pentru a impiedica accesul apei si al prafului precum si cu incuietori cu cheie. In dreptul usii de acces la panoul de comanda, este montat un buton pecial pentru oprirea de urgenta. Panoul de comanda


Grupul este dotat standard cu panoul manual pentru utilizare de regim continuu (sau prime). Elementul central al panoului, modulul de control Giotto este conceput pe baza de microprocesor specializat, cu afisaj cu cristale lichide si microswitchuri pentru butoanele de comanda. Aceasta face ca grupul sa fie foarte usor de utilizat, fara necesitatea unei pregatiri suplimentare a operatorilor. Modulul de control preia informatiile despre parametri de la traductorii grupului electrogen (traductori de presiune, temperatura, nivel combustibil, tensiune, curent, frecventa, turatie, nivel baterie, etc) si verifica ca acestia sa se inscrie in limitele predefinite. Exista doua nivele de limitare predefinita: nivelul de semnalizare (atingerea acestuia ducind la emiterea unor alarme specifice) si nivelul de avarie (atingerea acestuia ducind la oprirea automata a grupului in vederea protejarii acestuia si a utilizatorului). Comanda de Pornit / Oprit este data prin actionarea butoanelor corespunzatoare de pe panou (de pe modul de control) de catre utilizator. Pe panou exista si un buton de avarie pentru oprirea de urgenta a grupului. Modulul de control este conectat la un sistem Ermes de comunicare la distanta prin GPRS si Internet.


Atunci cind se doreste utilizarea grupului ca sursa de energie de rezerva (regim stand-by) acesta poate fi dotat cu un panou automat de control. Panoul automat se compune din modulul de control Lexys, automatul de transfer sarcina (AAR), carcasa, sursa de alimentare, incarcator baterie, butoane, cablaj si cablu de semnal (deoarece, spre deosebire de panoul manual, cel automat se monteaza separat de grup).


Grup electrogen (generator de curent, generator electric) pentru inchiriat COELMO FDT7N de 125 KVA, dispozitiv de control si comanda la distanta prin GPRS si Internet.  Sasiul este fixat rigid pe un trailer stradal de viteza, omologat RAR, cu numere de inmatriculare.

Cod Unic FDT7N-RENT
Putere continua (PRP) 125 kVA
Putere maxima (LTP) 137 KVA
Motor Iveco NEF67SM1
Carburant motorina
Putere motor 162 CP
Racire apa
Turatie 1500 rpm
Numar cilindri 6
Capacitate cilindrica 6700 cmc
Consum carburant la 75% 23 l/ora
Capacitate rezervor 300 litri
Alternator trifazat
Dimensiuni (Lxlxh) 2420x1300x1570 mm
Greutate in Kg 1700.00
Accesorii standard - unitate de baza cu panou manual si carcasa de insonorizare - trailer auto omologat RAR cu numere de inmatriculare - kit automat de transfer combustibil din rezervor extern - sistem Ermes de control si comanda de la distanta prin GPRS si Internet
Contacteaza-ne
Compara produse

Nu aveţi produse de comparat

Ai nevoie de mentenanta sau piese de schimb pentru acest produs?
Newsletter