Generator de curent (Grup electrogen) pe gaz COELMO SGT1019G, 140KVA

SOLICITA OFERTA
  • 0740 034 490
  • 0756 040 359
  • 0748 297 867
service autorizat
Contacteaza-ne
Luni - Vineri: 8:00 - 17:00

Generator de curent (Grup electrogen) pe gaz COELMO SGT1019G


COELMO SGT1019G este un grup electrogen (generator de curent) de uz industrial, trifazat, stationar cu motor alimentat cu gaz. In varianta de baza grupul este necapotat (fara carcasa de insonorizare si protectie). Poate fi utilizat pentru alimentarea cu energie in mod continuu (mod prime) sau pentru interventie in caz de avarie (mod stand-by). Grupul este robust, fiabil si ieftin conceput pentru a fi utilizat in industrie, agricultura sau pe santiere de constructii. Grupul este produs de Coelmo (Italia) conform normelor europene.


Caracteristici constructive


Grupul este alcatuit dintr-un motor termic ansamblat rigid cu un alternator sincron. Ansamblul este fixat de sasiu prin suporti antivibranti din cauciuc. Sasiul este realizat din tabla de otel. In mod standard grupul este comandat de un panou automat de comanda si control montat pe grup. Optional grupul poate fi dotat cu o carcasa de insonorizare si protectie la intemperii precum si cu alte accesorii.


Motorul
Motor alimentat pe gaz, in patru timpi, racit cu aer produs de SCANIA. Turatia se autoregleaza in functie de sarcina cu un regulator electronic de turatie. Motorul este dotat cu senzori de presiune ulei si temperatura motor (pentru avertizare si protectie). Este economic si de gabarit redus atit ca dimensiuni cat si ca greutate. Pornirea electrica este asigurata de starterul alimentat la o baterie de 12 V. Sistemul de evacuare este dotat cu toba de esapament eficienta . Motorul este prevazut cu un sistem de preincalzire care permite pornirea usoara pe timp de iarna. Incarcarea bateriei se face atit din alternatorul motorului (in functionare) cit si de la redresorul de pe panoul automat (in stationare). Dotat cu filtre de aer, ulei si combustibil inlocuilbile si cu pompa manuala pentru drenajul uleiului. Satisface normele de mediu europene, produs EC


Alternatorul
Alternator, trifazat, sincron, fără perii, autoreglat, autoventilat, autoexcitat, clasa de insularizare H, clasa de protectie IP21. Produs in conformitate cu standardele internaţionale IEC 34-1, alternatorul are randament ridicat si este dotat cu regulator electronic de tensiune (AVR).  Factorul de putere (cos fi) este in mod standard 0.8.


Sasiul
Este realizat din tabla de otel laminat la rece, sudat si acoperit cu vopsea de protectie anticoroziva. Sasiul (inclusiv prin intermediul suportilor antivibranti) absoarbe vibratiile si momentele de torsiune din functionarea motorului fara a le transmite mai departe in structura pe care este montat grupul.


Carcasa de insonorizare
Este o structura din tabla de otel galvanizat, laminat la rece, acoperita cu vopsea anticoroziva, montata pe sasiu deasupra ansamblului motor-alternator. Carcasa este intarita cu fisii de otel si prevazuta cu cirlige de ridicare (pentru manipularea cu macara). Este optionala atunci cind grupul se monteaza la interior dar obligatorie in cazul montarii in exterior. Carcasa are dublu scop: acela de a limita nivelul de zgomot al motorului in functionare si de protectie la factorii de mediu. Carcasa este dotata cu panouri fonoabsorbante ignifuge care au si rolul de protectie la foc. Aceste panouri functioneaza ca si capcane fonice si separatoare termice, avind si rolul de a canaliza aerul rece pentru racirea grupului, impiedicind amestecarea acestuia cu aerul incalzit de motor. Carcasa este prevazuta cu usi pentru vizitare si acces la motor si la partea de comanda. Usile sunt prevazute cu garnituri pentru a impiedica accesul apei si al prafului precum si cu incuietori cu cheie.


Panoul manual de comanda si control
Panoul manual se foloseste atunci cind grupul se utilizeaza in mod continuu (sau prime).  Panoul de control manual se foloseste in aplicatii in care grupul electrogen este sursa unica de energie. In acest tip de aplicatie, panoul permite incarcarea de lunga durata a grupului cu sarcini mergind pina la puterea maxima daca sarcina se aplica treptat.


Panoul automat de comanda si control
Panoul automat se foloseste atunci cind grupul se utilizeaza in cazul caderii de tensiune de la retea ca sursa de energie de rezerva (mod stand-by).  In acest tip de aplicatie, puterea maxima a grupului este atinsa doar la pornire, o perioada limitata de timp. Incarcarea grupului in raport cu putere maxima depinde de natura sarcinii. Panoul automat se compune din modulul de control, sursa de alimentare, incarcator baterie, butoane, cablaj.  Automatul de tranfer sarcina (ATS sau AAR) se livreaza si se monteaza impreuna cu panoul de comanda sau separat, in carcasa de otel sudata, vopsita anticoroziv. Elementul central al panoului, modulul de control este de tip Giotto Advanced si este conceput pe baza de microprocesor specializat, cu afisaj cu leduri si microswitchuri pentru butoanele de comanda. Softul modulului de control asigura urmarirea parametrilor retelei principale de alimentare (tensiune, frecventa). In momentul in care acesti parametri nu se incadreaza in limitele prestabilite sau cind reteaua cade in totalitate, modulul comanda pornirea grupului, decuplarea sarcinii de la retea si cuplarea acesteia la grupul electrogen. Cind tensiunea de la retea revine si este in parametrii prestabiliti, modulul asigura deconectarea sarcinii de la grup si reconectarea ei la retea dupa care opreste grupul. Cuplarea sarcinii la retea sau la grup este asigurata (la comanda modulului de control) prin intermediul automatului de transfer sarcina (ATS sau AAR) care consta in doi contactori cu interblocare electrica si mecanica (in scop de siguranta). Modulul de control permite urmarirea si afisarea principalilor parametri mecanici (presiune ulei, temperatura motor, turatie motor) si electrici (tensiune, curent si frecventa alternatorului si a retelei, s.a) si generali (nivel combustibil, incarcare baterie, s.a). Modulul de control preia informatiile despre parametri de la traductorii grupului electrogen (traductori de presiune, temperatura, nivel combustibil, tensiune, curent, frecventa, turatie, nivel baterie, etc) si verifica ca acestia sa se inscrie in limitele predefinite. Toti parametrii din functionarea modulului de control sunt programabili. (Pentru detalii vedeti fisa controlerului la Accesorii).


COELMO SGT1019G Motor alimentat pe gaz, in patru timpi, racit cu aer produs de SCANIA. 

Cod Unic SGT1019G
Producator COELMO
Putere continua (PRP) 140 kVA
Putere maxima (LTP) 154 kVA
Motor SCANIA SGI-7 STM
Carburant Gaz de sonda/ gaz de retea
Racire Lichid racire
Turatie 1500
Numar cilindri 4
Capacitate cilindrica 7.4 dm3
Consum carburant la 75% 24 m3/h
Consum carburant la 100% 30 m3/h
Alternator Mecc Alte: ECP342LN4
Clasa izolatie IP 23
Dimensiuni (Lxlxh) 3500 x 1100 x 1820 mm
Greutate in Kg 2800.00
Accesorii standard

Tip Intreruptor: tetrapolar

Tip Controler: Giotto Advanced

Tip Panou: Manual

Carcasa insonorizare

N/A N/A
Contacteaza-ne
Compara produse

Nu aveţi produse de comparat

Ai nevoie de mentenanta sau piese de schimb pentru acest produs?
Newsletter